Wednesday, March 7, 2007

Start spreading the new!

new york new york...jag kommer snart! Den 19de mars åker jag iväg, för första gången, till New York. För många kanske detta låter "kul" och kanske till och med, i vissa fall "spännande" men för mig. För mig betyder detta att en av mina högsta drömmar kommer att slå igenom!
Sedan jag var ca 5 år och för första gången såg "Working girl" med Melanie Griffith och Harrison Frd så har jag velat åka till N.Y. Bara tanken av att åka dit har varit en lugnande, harmonisk tanke som jag tänkt när jag ska sova på natten...och nu ska jag dit!

Jag säger bara..WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

3 comments:

Clara said...

det är jättekul men var i hela fridens namn har du hållit hus senaste dygnet??

Emma said...

vad kul att åka till new york! hur länge ska du vara där?

Clara said...

men skärpning nu. lägg ner eller återuppstå!